קוסמטיקה טבעית אורגאנית

טיפול פנים אורגני:
בטיפול פנים אורגני מעניקים לעור הפנים את כל הדרוש למראה זוהר, בריא, מלא לחות, אלסטיות וברק. הטיפול האורגני משתלב עם תפיסת החזון של טבע וסביבה, והינו עתיר שמנים ארומאטיים אורגנים שונים, אשר בשילוב עם תמציות צמחים אורגניות יעניקו לעור את כל מה שהוא זקוק לו באופן טבעי, ובריא. הגוף והנפש משלימים את המעגל עם הפינוק הטיפולי, והמראה הנהדר שלאחר הטיפול בו חודש עור הפנים, והוזן במינרלים ויטמינים וחומצות שומן חיוניות.

פילינג עמוק:קילוף עור המבוצע בעזרת תכשירים על בסיס חומצות אלפא- הידרוקסיות. קיימים חומרים שונים אותם נתאים באופן אישי לפי סוג ומצב העור.
לשם מה נחוץ הפילינג העמוק?קצב חילוף החומרים של תא עור צעיר הוא כל 28 יום. כל שאנו מתבגרים, קצב חילוף החומרים שלנו- מאט, כך שנוצרת תקיעות של תאי עור מתים על גבי העור ונוצר מראה אפרורי וחסר חיים. על מנת להיטיב את הטקסטורה של עורנו, נסייע לתאי העור להתחדש באמצעות הפילינג העמוק, ונקבל מראה עור רענן ומלא חיים.

טיפול זוהר יופי:טיפול פנים אשר מטרתו להעניק לעור זוהר מידי למשך מספר שעות. טשטוש קמטים,מילוי שפתיים ומראה עור חלק ויפה. הטיפול מומלץ לפני אירועים.

טיפול באקנה: אקנה הינה מחלת עור המגיעה אלינו לרוב בגיל הנעורים כשפעילות בלוטות החלב מוגברות, לעיתים הוא גם מופיע עקב בעיות הורמונאליות ואכילה לא מאוזנת. שיתוף פעולה בין רופא עור וקוסמטיקאית הוא השילוב המנצח בטיפול במחלה.


טיפול בגב:תופעת הפצעונים בגב, שכיחה בקרב גברים ונשים כאחד.הטיפול בגב מתבצע ע"י שימוש בחומרים מייבשים ומקלפים כדי להשיב לגב מראה חלק ככל האפשר. הטיפול ידוע כבעל אחוזי הצלחה גבוהים והוא יעיל ואפקטיבי לטווח ארוך.


טיפולים  קוסמטיים לגברים:
טיפולים לגבר - ניקוי עור הפנים - שומר על מראה אסתטי ונעים. במידה ודרוש - הסרת שיער מהאזניים ועידון מראה הגבות. הטיפול כולל עיסוי לקרקפת הראש.